NUDES VS NEONS

febrero 04, 2012


Hace poco aquí les compartí varias de las tendencias en maquillaje para la temporada y se me ocurrió profundizar más en una que me encanta y a la cual Bobbi Brown se inspira para su más reciente colección.
Me encanta el hecho de poder combinar el clásico nude con un color más eléctrico y contrastante.
Desde unos ojos con un color neón como lo es el azul eléctrico pero en los labios y mejillas un color neutro casi invisible o unos ojos muy neutros y unos labios neones increíbles.
Pueden inspirarse en los colores que propone Bobbi Brown de su colección o buscar desde los colores verdes y labios rojos; recuerden lo importante es el balance y la combinación de los colores neutros + los colores neones.

Recently I shared here trends of makeup for the season but I wanted to get deeper on nudes and neons which also Bobbi Brown is proposing this idea for  the latest collection .
I love being able to combine the classic nude with a contrasting color.
From the eyes with a neon color such as the electric blue and on the lips and cheeks something neutral nearly invisible and viscera natural eyes but lips with an incredible neon color.
Take inspiration from the colors that Bobbi Brown proposed for her latest collection or search from green colors and red lips, remember that what matters is the balance and the mix of nude colors + neon colors.




      Photos and post design by Attalia B.


Besos.
Attalia B.

You Might Also Like

4 comentarios

  1. Nice post..Its is important to keep the balance in makeup! Thanks for sharing!
    Style-Delights Blog
    Let's Twitter Together

    ResponderEliminar
  2. I love the pop of color with the lips. and yeah def have to have balance with makeup ;)

    xx
    Julie
    http://lovecardelia.blogspot.com/

    ResponderEliminar

SIGUE MI BLOG

Follow

SÍGUEME EN INSTAGRAM

REGÁLAME UN LIKE